V nákupním košíku máte: 0 ks
Košík je prázdný.
  • Žádné výsledky k zobrazení.
+420 595 696 615 vo@nosreti.cz

Servis

Servis
Servis

 

V rámci celé České republiky a Slovenska zajišťujeme rychlý servis prostřednictvím vlastních mechaniků a husté sítě partnerských servisních míst.

Provádíme zajištění povinných kontrol těsnosti zařízení, pro majitele a provozovatele chladicích zařízení naplněnými fluorovanými chladivy, které jim ukládá zákon 89 / 2017 o látkách, které poškozují ozonovou vrstvu a o fluorovaných skleníkových plynech.

 

Poskytujeme

  • Záruční opravy Záruční a pozáruční opravy
  • Zvýhodněný servis Zvýhodněný servis
  • Prodej náhradních dílů Prodej náhradních dílů
  • Montážní činnost Montážní činnost

Opravu v záruční době lze uplatnit pouze se záručním listem, který je jedinečný, jsou na něm vytištěna identifikační čísla výrobku. Záruční list bývá nalepen na výrobku v obálce nazvané Dokumenty k zásilce.

Poskytujeme zákonnou záruční dobu v délce

  • 24 měsíců od data prodeje u výrobků určených pouze pro domácí použití
  • 12 měsíců od data prodeje u výrobků pro použití v provozovnách / gastro zařízení
  • k zákonné záruce možnost přikoupení bezplatného servisu v navazujících 36 měsících ve spolupráci s Českou pojišťovnou a.s.

V rámci pozáručního servisu se Vám dostane rychlé a odborné pomoci i po skončení záruční doby kdekoliv v České republice. 

Pro objednávku záruční a pozáruční opravy neváhejte využít servisní formulář.

Vyplněním tohoto formuláře berete na vědomí, že Vaše níže zadané osobní údaje budou zpracovávány za účelem servisu zboží. Na základě tohoto formuláře budete kontaktováni e-mailem nebo telefonicky.

Všem zákazníkům nabízíme zvýhodněný servis. Vyplněním formuláře můžete získat i vy prodlouženou záruku vašich produktů o dalších 12 měsíců.

Vyplněním tohoto formuláře berete na vědomí, že Vaše níže zadané osobní údaje budou zpracovávány za účelem servisu zboží. Na základě tohoto formuláře budete kontaktováni e-mailem nebo telefonicky.

Náhradní díly na naše nejprodávanější výrobky máme okamžitě skladem k dispozici, všechny ostatní vám dodáme v nejkratším možném termínu.

Distribuujeme nejen náhradní díly pro výrobky námi prodávaných značek, ale také dalších, které jsou na českém trhu s chladicím a mrazicím zařízením k dispozici.

Pro poptávku či objednávku náhradních dílů využijte kontaktní formulář či uvedené kontakty.

Vyplněním tohoto formuláře berete na vědomí, že Vaše níže zadané osobní údaje budou zpracovávány za účelem servisu zboží. Na základě tohoto formuláře budete kontaktováni e-mailem nebo telefonicky.

V rámci celé severní Moravy zajišťujeme k zakoupeným produktům také kvalifikovanou a kvalitní montáž.

Jedná se především o montáž a údržbu klimatizací, tepelných čerpadel, solárních kolektorů nebo chladicích a mrazicích boxů.

V Ostravě vedle našeho showroomu máme své servisní stanoviště, kde skladujeme mimo jiné také nejdůležitější náhradní díly. I když je poruchovost našich zařízení nízká, raději jsme připraveni, ať můžeme rychle reagovat.

Kvalitní záruční i pozáruční servis je pro nás samozřejmostí.

Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím formuláře, telefonicky či e-mailem.

Vyplněním tohoto formuláře berete na vědomí, že Vaše níže zadané osobní údaje budou zpracovávány za účelem servisu zboží. Na základě tohoto formuláře budete kontaktováni e-mailem nebo telefonicky.

Poskytnutí bezplatného servisu (PBS)

U vybraných produktů si můžete přikoupit prodlouženou záruku nad rámec zákonné záruční doby + 36 měsíců. V odvětví elektrospotřebičů je PBS běžnou praxí. Zákazník se tak nemusí obávat, že se mu výrobek pokazí těsně po skončení záruční doby.

Pro vznik nároku na PBS je nutná registrace při zadání objednávky na našem e-shopu. Ke zboží je poté zaslán také certifikát, který opravňuje k uplatnění práv plynoucíh z PBS na vybrané výrobky značek NORDline, VESTFROST, Byfal, Tefcold, JUKA, Zoin a Polair.

  • zaškrtávací políčko “Prodloužit záruku” najdete na našem e-shopu pod tlačítkem “do košíku”
  • registrace je vždy na konkrétní osobu a je nepřenosná
  • PBS kryje nebezpečí možného vzniku pojistné vady výrobku
  • uplatněním reklamace nedochází k prodloužení PBS
  • nároky z PBS je nutno uplatňovat přímo u dodavatele uvedeném v záručním listu

 

Dokumenty ke stažení

pdf soubor
Postup řešení reklamací
35,4 KiB
xls soubor
Reklamační protokol
56,5 KiB
pdf soubor
Ukázka záručního listu
1,1 MiB
pdf soubor
Záruční podmínky NOSRETI velkoobchod s.r.o.
377,3 KiB

 

Široká síť certifikovaných servisů

Nabízíme Vám hustou sítí certifikovaných servisních partnerů po celé České republice a na Slovensku.

Mapa servisů

Telefonní kontakt: +420 595 696 630

 

 

Zboží bylo přidáno do porovnávače

Přidat další zboží Zobrazit porovnávač