Záruční opravy

Záruční opravy a servis Nosreti bílá technika, vytápění, klimatizace, tepelná čerpadla, ledničky, mrazničky, chladničky

V rámci celé České republiky zajišťujeme rychlý servis prostřednictvím vlastních mechaniků a husté sítě partnerských servisních míst.

Pro objednávku záruční opravy neváhejte využít servisní formulář ve spodní části této stránky, popř. si najděte nejbližší servis na mapě.

Pro objednání servisní opravy můžete využít

SERVISNÍ FORMULÁŘ

Podrobné informace najdete v záručním listu!

Opravu v záruční době lze uplatnit pouze se záručním listem, který je jedinečný, jsou na něm vytištěna identifikační čísla výrobku. Záruční list bývá nalepen na výrobku v obálce nazvané Dokumenty k zásilce.

Délka záruční doby

NOSRETI velkoobchod s.r.o. poskytuje zákonnou záruční dobu v délce

  • 24 měsíců od data prodeje u výrobků určených pouze pro domácí použití
  • 12 měsíců od data prodeje u výrobků pro použití v provozovnách / gastro zařízení
  • k zákonné záruce možnost přikoupení bezplatného servisu v navazujících 36 měsících ve spolupráci s Českou pojišťovnou a.s.

Poskytnutí bezplatného servisu (PBS)

U vybraných produktů si můžete přikoupit prodlouženou záruku nad rámec zákonné záruční doby + 36 měsíců. V odvětví elektrospotřebičů je PBS běžnou praxí. Zákazník se tak nemusí obávat, že se mu výrobek pokazí těsně po skončení záruční doby.

Pro vznik nároku na PBS je nutná registrace při zadání objednávky na adrese www.abcelektrodum.cz. Ke zboží je poté zaslán také certifikát, který opravňuje k uplatnění práv plynoucíh z PBS na vybrané výrobky značek NORDline, VESTFROST, Byfal, Tefcold, JUKA, Zoin, Icematic a Polair.

  • zaškrtávací políčko “Prodloužit záruku” najdete na našem e-shopu pod tlačítkem “do košíku”
  • registrace je vždy na konkrétní osobu a je nepřenosná
  • PBS kryje nebezpečí možného vzniku pojistné vady výrobku
  • uplatněním reklamace nedochází k prodloužení PBS
  • nároky z PBS je nutno uplatňovat přímo u dodavatele uvedeném v záručním listu

 

 

Potřebujete poradit?

Jiří Raška
vedoucí servisu

Telefon +420 595 696 630
raska@nosreti.cz
Provozní doba Po - Pá: 8:00 - 16:30

Najděte nejbližší servisní místo za pár vteřin